Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η παγκόσμια κοινότητα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια μεγάλη δοκιμασία, αυτήν του ιού COVID-19. Ζούμε καταστάσεις πρωτόγνωρες, καθώς δομικές αλλαγές συντελούνται καθημερινώς στον τρόπο που βιώνουμε την καθημερινότητά μας και στον τρόπο που επικοινωνούμε με τους άλλους.
Οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τους ωφελούμενούς μας αλλά και τις οικογένειές τους και τώρα η ανάγκη για στήριξή τους είναι πιο μεγάλη από ποτέ.
Διατηρώντας λοιπόν το αίσθημα ευθύνης απέναντί τους, η Κοινωνική Υπηρεσία του Κ.Ε.Α. / Α.Μ.Ε.Α., αποφάσισε να προσαρμόσει τον τρόπο που παρέχει τις υπηρεσίες της, ώστε να φροντίσει για την ασφάλεια όλων αλλά και να ανταποκριθεί στις ανάγκες των ωφελουμένων. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που έχουμε συστηματικά μαζί τους, θεωρήθηκε πολύ χρήσιμο να αξιοποιηθούν τα μέσα που μας παρέχει η τεχνολογία για να μπορέσουμε να ενισχύσουμε την επαφή μας.
Πιο συγκεκριμένα, η Κοινωνική Υπηρεσία προχώρησε στην πραγματοποίηση ενός προγράμματος υποστήριξης και συμβουλευτικής για τους ωφελούμενους και τις οικογένειές τους μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, όπου τους δίνεται η ευκαιρία να έχουν μια σταθερή επικοινωνία και σύνδεση με τους θεραπευτές του Κέντρου.
Σκοπός της πρωτοβουλίας αυτής είναι να τους δίνεται η δυνατότητα να επεξεργάζονται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να μπορέσουν να προσαρμοστούν όσο το δυνατόν πιο ομαλά στην καθημερινότητα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα.